Vakantieweek in Palawan

10 juni 2019 - Palawan, Filipijnen

Eindelijk we hadden een week vakantie! Vorige week vrijdag 31 mei vertrokken we naar Palawan. Naar een korte vlucht en een lange reis van 5 uur met de bus, kwamen we in ons hotel aan in El Nido om daar te overnachten voor een paar uurtjes, want we moesten om 5u s’morgens alweer op de boot zitten naar Coron.

We waren 2 dagen in Coron. We zijn naar het strand geweest, en hebben s’avonds Femke haar verjaardag gevierd. De andere dag hebben we ook gerelaxt en s’avonds natuurlijk cocktails gedronken.

Maandag begon onze expeditie tour, we vaarden 3 dagen met de boot van Coron naar El Nido. Zonder enig bereik te hebben. We kwamen echt langs de mooiste eilanden, ook hebben we veel gesnorkeld. We hebben heel veel verschillende vissen en koraal gezien en zelfs een zee schildpad!

Onze overnachting was op 2 verschillende kampen op een onbewoond eiland. Het was echt een hele leuke ervaring om mee te mogen maken. Woensdag avond kwamen we weer aan in El Nido. Daar hebben we nog 4 dagen vakantie gevierd, we hebben scooters gehuurd en hebben toen het eiland verkent. Ook zijn we gaan ziplinen! Hier in de Filipijnen is het regen seizoen begonnen, dus we hadden de laatste 4 dagen alleen maar regen helaas, toch hebben we ons goed vermaakt!

Mijn vakantie zit er weer op, en zijn vandaag weer met onze stage begonnen.

Liefs,

Lara

1. Mam:
    Prachtige foto's weer!!
  2. Karin van Denderen:
    10 juni 2019
    Ziet er weer fantastisch uit Lara. Wat een mooie vakantie hebben jullie gehad. En wat hebben jullie veel gezien.
    Veel plezier nog met je stage.
  3. Betsie Lemmen:
    10 juni 2019
    Lara, Lara Wat een mooi verhaal en foto's. Ik maar denken dat jij hard en primitief moet werken met je paarse stethoscoop?! Fijn jullie met z'n allen te zien geniet samen lvg tante Betsie
  4. Brigitte Reiniers:
    11 juni 2019
    Mooi Lara, wat doen jullie veel leuke en spannende dingen daar. veel plezier nog! gr Brigitte